Alla inlägg den 20 juli 2015

Av maria tafvelin - 20 juli 2015 11:18

Jag har i nuläget en helt utslagen hund liggandes vid mina fötter

 

Efter morgonrundan blev det en promenad med hela gänget, där Cornelis och Molly fick dra kätting

 

Cornelis fick hjälpa Molly på hemvägen, och ta hennes kätting åxå, så han var rejält slut när vi kom tillbaka till bilen för att ta av selen och gå en nedvarvningspromenad

 


Under morgonpromenaden lyste solen, och jag tänkte att det nog skulle bli för varmt, men jag hade så tur att det mulnade på, så vi slapp sol. Det började droppa från pippilotterna lika förbaskat :) 


Nu ska jag fräscha på mig så gott det går, sen ta ut Diva på promenad innan jag åker iväg på jobbet. 


Ha en riktigt härlig Måndag! Fyll den med nåt värt!


Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards