Alla inlägg den 17 juli 2015

Av maria tafvelin - 17 juli 2015 10:45

Vaknade i morse med en något oangenäm känsla i kroppen. Jag har känts tjock i skallen några dagar , men trott att jag håller på att bli förkyld. Nu vet jag att det är inte förkylning. 


Något ostadig på morgonpromenaden, så maxdos mediciner samt åksjuketablett blev det till frukost. Nu ska jag ägna dagen åt positivt tänkande, för ikväll är det personalfest :)


Lite stillsamt fredagsstädande ska det bli ... i övrigt ska jag ta det väldigt piano   Min sista semesterdag! Vilken härlig semester jag haft!! Men, det ska bli kul att komma tillbaka på jobbet på måndag åxå. 


Ha en härligt Positiv Fredag! 

Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards