Alla inlägg den 2 januari 2015

Av maria tafvelin - 2 januari 2015 09:07

Fredag morgon. 2 plusgrader och regn. Mäh ... jag som var så glad över min spark ... nu har ju allt underlag för sparkåkande försvunnit. Vad är det för naturkastaroflagar som gör att det blir såhär? Det är inte bra. Man måste helt enkelt dock hitta på något som muntrar upp, och det ska jag göra åxå :)  Jag och Hannah ska ner på stan idag :)


Nä, nu har jag druckit kaffe och såsat på, så nu är det dags att börja rotera så att inte hela dagen bara rinner iväg. På med broddarna, eller piggarna som grannens barnbarn sa: Mormor, du kommer väl ihåg att ta på dig piggarna när du går ut!?


Ha en bra fredag, och gör i år som du gjorde förra året - fyll dagen med nåt värt :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards