Alla inlägg den 1 juni 2015

Av maria tafvelin - 1 juni 2015 08:33

Idag är det måndag, men IGÅR var det söndag, och MorsDag :)   Efter en rejäl sovmorgon och en rejäl promenad med hundarna, stack jag iväg och jobbade ett par timmar. Kom hem, gick ut med hundarna igen , duschade, sen kom Pernilla Hannah och Robban. Mattias firade Sin mamma så han var inte med. Det blev middag i lusthuset, och det var så himla gott och perfekt - Tacos. Pernilla hade gjort iordning allt hemma, så när Hannah slutade jobba hämtade hon och Robban upp henne och all mat, sen kom de

 

Åh va jag älskade enkelheten i det hela. Papperstallrikar och plastmuggar. Precis som jag vill ha det :)


Efter maten åkte vi till Bergsbyn, där tjejerna bjöd på mjukglass

 

Det var sol, men blev riktigt kallt innan man ätit upp ... fniss. Nä, det finns ingen som orkar äta upp hela. 


När de åkt satt jag i soffan och njöt av rosorna jag fått

 


Strax dags att väcka hundarna och gå ut. Det är måndag och en ny vecka :)   Jobbar eftermiddag så jag börjar kl 14


Ha en riktigt bra dag!

 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards