Alla inlägg den 8 maj 2017

Av maria tafvelin - 8 maj 2017 07:57

0-gradigt och ... ja inte helt mulet .. man ser lite blå himmel fläckvis :)   


Hörrni, igår ... då var det ju blandade känslor i vädret kan man säga. Lite småkylig morgonrunda, sen iväg till jobbet. Såg att det var sol ett tag, sedan störtregn, åsså ymnigt snöfall på det ... jisses ....   Det ser ut att ska kunna småsnöa till och från under den här dagen åxå. 


Efter jobbet blev det en kort runda i skitväder, sedan var det dags att fixa lite mat. Grävde runt i kylen och hackade ihop nån form av sallad. Smörfräste sparris till det. Blev riktigt gott :)

Tränade lite med Milo och Theo, då jag ska återlämna dem till respektive ägare idag

         

Idag jobbar jag på Walles och börjar kl 12. I morgon bär det iväg till Byske och Fridas :)


Jahapp, nu ser jag att jag gick iväg från kontoret utan att ha avslutat inlägget ... fniss ... nåja, nu har vi varit ute på morgonrundan, och det var kallt :)


Nu ska jag gå ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid i veckan. Sen blir det nog inte så mycket aktivitet förrän det är dags att åka iväg till stan. Känner en förkylning smyga sig på, så jag ska ta det lite piano.


Ha en Förträfflig måndag, och fyll dagen, som vanligt, med värda grejer!


Gomorron 



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards