Alla inlägg den 1 juni 2017

Av maria tafvelin - 1 juni 2017 08:03

Ja, jag drömde det alltså. Helt bisarrt. Det var 2 grå, 2 gula och en helvit. När de torkat så upptäckte jag dessutom att det var kattungar. Jag har börjat vakna kl 3 varje morgon, sedan minst en gång i timmen fram till kl 7. Kanske därför drömmarna blir så absurda ....fniss


Torsdag morgon. 1:a Juni. 7 grader och halvklart. Igår afton fick jag sms om att hundburen (2 paket) finns att hämta på ica i Skelleftehamn. Nu är det ju så att jag visste att de stängde kl 15 igår pga inventering och jag slutade jobba kl 17, så jag tänker åka förbi där före jobbet idag och hämta ut det. 


Det är nåt galet med bloggen, eller åtminstone sjukt irriterande. Jag hinner skriva en hel mening innan bokstäverna syns på skärmen, och ibland kommer inte bokstäverna fram överhuvudtaget, då måste jag skriva om alltihop. SEn, hips vips, blir det page down, så jag måste skrolla upp. Det här inlägget har tagit snudd på 20 minuter att skriva, och borde ha tagit kanske 2 minuter. Känns som att jag kan göra nåt mer värt av tiden ... fniss. 


HÄnger bort morgonrocken och väcker hundarna istället :)

Ha en bra dag! Värd dag!

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards