Alla inlägg den 30 mars 2018

Av maria tafvelin - 30 mars 2018 08:30

Långfredagsmorgon. 8 minusgrader och strålande sol! Såhär ska det vara till påsk, precis såhär! 

Idag ska vi fira! Paddy fyller 9 år :) 

Det här är en av de första bilderna jag tagit på honom, året är 2010

 

Han har blivit grå om nosen, lille gubben


           

Han ska få sig en lång solorunda i solen idag :)


I år har jag inte tagit fram något påskpynt, och jag har inte tänkt göra det heller. Däremot har jag tänkt försöka laga nån god påsktallrik. Såg ett filmklipp om olika fyllningar till omelett, tänkte nog prova nåt sånt :)


Igår var jag och hämtade mina nya fina sockar. Jag har ju en helt egen "sockstickarmästare" som heter Jannice. Hon fick i uppdrag att sticka ett par sockar som passar min personlighet, hahahaha. Kolla så fantastiskt fina de blev

 

Nä, nu ska jag väcka hundarna och gå ut i solskenet. Sen blir det lite fredagsstädning. Ha en härlig långfredag allihop, fyll den med nåt värt.


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards