Alla inlägg den 20 september 2018

Av maria tafvelin - 20 september 2018 08:26

Torsdag morgon. 13 grader och grått, men appen berättar att det ska klarna upp och bli strålande sol :) 


Idag borde det inte behöva bli övertid på jobbet, trots att det är torsdag. Vi är såpass många i kondis nu att vi borde hinna. I afton får jag hjälp att sätta upp hatthyllan i hallen. Jag tog ner den gamla och köpte en snyggare variant på facebook. 


I morgon måste jag åka på byggmax och fixa de sista detaljerna jag behöver. Några lister, en tröskel, lite silikonfog ... sen var det nog inget mer. Det blir i morgon och på lördag jag måste se till att hinna mycket, bland annat städa upp all bråte från balkongen. Vi höll till där med att kapa golvlister, och de gamla golvlisterna från hela lägenheten ligger där. Så ... jo ... mycket som ska bäras ner och forslas bort. 


Nä ... jag har nog inte tid att sitta här och filosofera längre, utan måste hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. 

Kolla förresten på den här 7 år gamla bilden. Den dök upp som ett minne på facebook

 

Mina tre musketörer <3


Ha en fin torsdag, kom ihåg att bakom molnen är himlen alltid blå. Gör nåt värt av dagen!

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards