Alla inlägg den 19 februari 2015

Av maria tafvelin - 19 februari 2015 21:36

Jag försov mig i morse. Jisses, när hände DET sist?


Jag vaknade, öppnade ögonen lite .... hann tänka - oj va jag känner mig utvilad. I samma sekund slog mig tanken att nåt måste vara fel. Vaknar jag Före väckaren som ringer 5.15, och känner mig Utvilad?  Nog för att jag är rätt morgonpigg, men det finns ju gränser. Det visade sig att min magkänsla hade rätt - nåt var fel. Klockan var några minuter före 7.   Ok. Hoppade ur sängen innan jag hunnit samla tankarna, gick med raska steg och drog igång perkulatorn, ringde Pernilla på jobbet och sa att jag nyss vaknat, och att jag kommer att bli sen. Det är lugnt sa hon. Bra. :)


Tre snabba koppar, en snabb morgonrunda, sen iväg på jobbet. Tro det eller ej, jag hann i tid :)


Efter en bra dag på jobbet åkte jag hem, tog en 40 minuters promenad med hundarna, fipplade lite, åt lite .... sett lite tv, varit ute på kvällsrunda .. och nu ska jag skynda mig isäng och hoppas kunna sova ett par timmar innan jag ska tillbaka och jobba. 


 

Hoppas du haft en riktigt bra dag!


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards