Alla inlägg den 3 februari 2016

Av maria tafvelin - 3 februari 2016 06:48

Idag för 6 år sedan, kom min fina Kelly till mig. Inte en endaste sekund har jag varit missnöjd med henne på något som helst sätt. Kelly är en one in a lifetime hund. Världens bästa hund.

     

Kelly arbetar med stor glädje, vad vi än ska träna. Lydnad, agility, freestyle, rally, nosework, trickträning. Hon är så himla lätt att träna, hon är verkligen med på ALLT. 


Nu måste jag hålla mig lite kortfattad, då jag ser att det är 15 minusgrader ute. Jag måste gå ut och stoppa kupévärmaren under huven, då motorvärmaren är stendöd. Ska nog åka lite tidigare till jobbet åxå, då Frida börjar lite senare idag (hon jobbar kväll, då vi stänger 20.00 på onsdagar)   Blir dagen idag, som dagen igår, då jädrar får jag ligga i före öppning, så mycket kan jag säga. 


Ha en riktigt fin onsdag. När jag kommer hem från jobbet blir det att fira ordentligt :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards