Alla inlägg den 15 februari 2016

Av maria tafvelin - 15 februari 2016 09:11

Måndag morgon, eller mer förmiddag kanske. Ledig dag i alla fall. I morse när jag vaknade hörde jag vårfåglarna kvittra (en av fördelarna med att ha balkongdörren öppen )  och när jag öppnade ögonen såg jag ett sånt härligt solljus. Det ljuset sa mig att, även om det snöat typ en halvmeter senaste dagarna, så finns en vår bakom knuten. Ok att det är minst 3 månader kvar innan marken är helt bar .... men ändå :)


Det där ljuset sa åxå tydligt till mig att det är dags att putsa fönstren :)   Japp, ska bli, men inte idag ... ser att det är 10 minusgrader, så jag tar det någon dag framöver. 


Efter en längre promenad med hundarna, ska jag och Hannah åka på Solbacken och kolla läget. Jag ska gå in på Jysk och kolla om de har sittpuff med förvaring. Den här vilstolen åker ut. La ut den på fejjan, fick ett bud ... men köparen ångrade sig, så den står kvar. Innan dagen är slut, ska den vara borta.  :)


Nä, nu ska jag gå ut med hundarna i detta härliga solljus. Ha en fin måndag. Ha en Värd måndag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards