Alla inlägg den 30 maj 2014

Av maria tafvelin - 30 maj 2014 21:49

Fredagkväll. Börjar vara dags att knyta ihop dagen. Det har varit regn och rusk sedan jag kom hem från jobbet, men jag har haft en härlig eftermiddag och kväll. Till middag blev det lax med västerbottensost ... jisses va gott :)

 


Till efterrätt tog jag glass och varm hjortronsylt :)  Mums :) :) 


Hörrni .... jag satt här i soffan och studerade ett par björkar som jag ser från mitt fönster. Det blåser ju en del .... och vindarna river och sliter i dessa björkar .... och det är rätt intressant att kolla hur dessa björkar svarar på blåsten. Visst, det böjs och slits i grenar och kvistar ..... men ta och verkligen kolla nästa gång det blåser ordentligt. Se hur trädet lixom alltid verkar säga: kom igen .... jag står pall .... jag slår tillbaka. Jag är både imponerad och lite häpen faktiskt ...   Fränt!


Åhh .... just nu skulle det vara så himla skönt med fotmassage!  Vet EN som fått det ikväll, och han njöt alldeles otroligt mycket


  Nä ... dags att ta ut hundarna och sen krypa isäng. Jag är superglad och nöjd över dagen :)  Hoppas att Du åxå är det :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 30 maj 2014 06:28

Herregud .... Maj månad är snart slut. Det gick snabbt!  Står i mitt supersöta lilla kontor och dricker kaffe. Kollar mot sängen där Kelly låg under täcket och tittade på mig för en stund sedan. Nu har hon somnat om. Fåglarna kvittrar därute. Ingen sol, men fåglarna kvittrar i alla fall. 


Idag ska jag jobba efter två dagars ledighet. Sen är jag ledig igen :)   Det är såna här gånger det är otroligt svårt att begripa vilken dag det är :)


Tror att jag ska dra på en aning så att vi kommer oss ut så snabbt som möjligt.  Jag tror vi kör en liten morgonvisa

Ha en Bra fredag!

Gomorron

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards