Alla inlägg den 13 juli 2014

Av maria tafvelin - 13 juli 2014 22:15

Å herregud vad jag har skrattat ikväll. Jag har läst gamla inlägg i bloggen ... ja, för att jag fyller 4 år idag :)   Jisses så många tokigheter som utspelat sig genom åren , hahahahahahahahahahahahaha .... är det ens möjligt? 


Jo, ett par tårar har åxå trillat .... det har varit många stunder av hjärtskärande gråt åxå ... det ska alla veta ... och .. det vet ni nog åxå ... ni som hängt med de här åren :)


Livet ÄR ..... så är det bara . Livet ÄR .  Det är fullsmockat med glädje, sorg, smärta, tokiga och roliga händelser, kärlek osv osv osv i en aldrig sinande ström. Precis som det ska vara :)


Hörrni ... när jag nu läst igenom, inte alla inlägg naturligtvis, men ..... lite hipp som happ, genom åren ... så har jag bestämt mig. Jag kommer INTE att sluta blogga. Jovisst ... ni får stundom genomlida perioder med gäspningar och tankar om att jag inte skriver nåt vettigt ... men ... hahahahaha,  så ÄR det här i livet! ibland GÅR det på tomgång ... åsse hux flux är det full fart i kajutan igen :)


Jag är fylld av tillförsikt inför framtida bloggande, om man säger så :)  NU ska jag ta en sval dusch, och sedan krypa isäng. Nu är sötebrödsdagarna slut, och i morgon återgår jag till mitt jobb på förmiddagskontoret, dvs jobbar 8-12.  Upp 5.30 med andra ord. Huvva ... känns jättetufft just nu ... fniss ..... bäst jag duschar och her mig isäng .... 


Gonatt mina vänner och bloggläsare. Tack för att Ni hängt med mig de här 4 åren :)  Vi kör på, så ser vi var vi landar, hur många år det blir :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 13 juli 2014 08:51

Idag är det kalas. Jag firar att jag bloggat i 4 år. Det är lite fränt faktiskt. Ikväll ska jag promenera längs memory lane och läsa i gamla bloggen http://bygdsiljumsmaria.blogg.se     Strax dags för morgonrunda här, sedan blir det hundkurs innan jag ska iväg och jobba några timmar. 22 grader i skrivande stund och det ser inte ut att blåsa det minsta. 


Nä, på med shortsen, väcka hundarna och sedan ut. Ha en Bra dag i värmen! 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards