Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av maria tafvelin - 22 augusti 2014 21:05

Dagen är slut. Jag har tänt några ljus och  myser i mörkret. Sov länge i morse, men är sjukt trött i alla fall, så jag ska snart ta ut hundarna på kvällsrunda, och sedan krypa isäng. I renbäddad säng :)  Duschade tidigare  i afton, så jag är inte helt nyduschad, men det ska bli härligt ändå. 


I morgon och på söndag, blir fullspäckade dagar, det har jag redan berättat. Det känns som att jag måste gå isäng NU om jag ska orka. Så får det bli. 


Gokväll


Av maria tafvelin - 22 augusti 2014 09:48

Vaknade 9.15 :)   Eller, visst, jag vaknade kl 5 och 6 åxå, men då somnade jag om rätt så snabbt. Det HÄR mina vänner, heter SOVMORGON ! :)  Hundarna ligger under täcket än, så jag hinner i lugn och ro dricka kaffe innan det är dags att gå ut. 


Igår startade jag en ny blogg :)  En Mat-blogg. Det är många (eller, ja, tre-fyra stycken i alla fall) som sagt: Men skriv en kokbok!! Jag visar ju många av mina maträtter på Instagram och facebook, och de tycker att det ser så gott ut. Häromdagen skrev Ulrica på min facebooksida : Gör en matblogg för singlar. Många ids nog inte laga god mat, och lägga upp det snyggt, just för att de bara lagar till sig själv.


Det har hon nog rätt i. Många säger ju faktiskt att de tycker att det är tråkigt att laga mat till sig själv. Det tycker inte jag, och det vill jag dela med mig av :)


Jag kommer nog inte att dela, åtminstone alla inlägg från matbloggen, på facebook. Det känns som att det blir .... för många inlägg .... fniss. Så, ni som vill kolla in min matblogg-

http://en-portion.bloggplatsen.se/


Idag är jag ledig, och det är både nödvändigt och skönt känns det som. I morgon har jag stadsträning med en grupp hundägare, sen är det företagsfest från kl 15, med middag och fotbollsevenemang. Söndag morgon ska jag ratta bilen upp till Malå brukshundsklubb för en heldagskurs.  


Ha nu en Härlig fredag!

Tjing så länge

 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards