Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av maria tafvelin - 10 augusti 2014 22:57

Den här dagen var bra. Tack för den. Det var inte så varmt, utan helt underbart! 


Det här verkligen hög tid att kliva isäng, och enda anledningen till att jag inte redan sover, är att schemat är ändrat i veckan, så i morgon börjar jag inte jobba förrän kl 12 :)   Resten av veckan börjar jag 5.45 vilket innebär uppstigning kl 4 ... men det ska jag väl fixa :)


Här snarkas det . Cornelis snarkar.   Jag vet att hans matte ibland säger Corre till honom .... själv säger jag Nisse ... fniss. Hörrududu Nisse ....  :)


Nä, nu ska jag fnissa mig isäng. Man blir ju så himla full i livsbubbel när man slipper vara översvettad och på kokpunkten :)


Gokväll

Av maria tafvelin - 10 augusti 2014 09:17

Åh, det här är nog sommarens bästa dag :)  Det var såpass svalt i lägenheten när jag klev upp, att jag kunde mysa in mig i morgonrocken när jag drack kaffe :)


  Efter kaffet tog jag ut hundarna på en timmes helt underbar morgonpromenad. Vi tog kanotstigen. Åh, det riktigt spritter i benen idag! Nu är det 16 grader och luften kändes så lätt att andas :)


 

Jo, Kelly är åxå med, men hon håller sig oftast bakom mig när vi går, så även nu :)


Nu ska jag lägga upp den här dagen :)  Ska åka och jobba några timmar, men inte än.  Ska nog ta hundarna till rinken och  träna lite, då får jag se hur Cornelis funkar lös åxå :)


Ha en Bra dag, och fyll den med nåt värt :)

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards