Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av maria tafvelin - 17 augusti 2014 14:18

Såhär precis vid två-fikat ser jag att jag förvisso skrev ett inlägg i morse, men jag publicerade det aldrig :)  Nåja, det var inte så himla vettigt inlägg, så det kanske var lika bra. Det handlade mest om vilka jävulska mardrömmar jag haft inatt. 


Idag har jag förutom promenader, tränat hundarna lite ute på gården. En dryg timmes jobb har jag hunnit med åxå. Nu ska jag pyssla lite i trädgården :)


I morgon efter jobbet ska jag hämta mina nya supersnygga skor från skomakarn. Hoppas han lyckats fixa till dem så att fötterna inte ser ut som nätade kassler när jag har dem på mig :) Vill ju kunna ha dem på personalfesten nästa helg :)  Eller, det är inte bara en personalfest för oss på Wallins Kafferepet, det är lixom en helkväll tillsammans med andra företag, med mat och sedan buss till fotbollsfest typ. Det är öltält å grejer. Ska bli kul.  Jag är ju ingen partyprinsessa precis, men det här ska bli kul. Naturligtvis kör det ihop sig med att jag ska till Malå dagen efter. Jag ska ju dit och hålla en dagskurs i Agility och Rallylydnad på brukshundsklubben. Får ta det lugnt med alkoholen på festen, så att jag är körbar på morgonen :)


Nä, ut i trädgården och pyssla :)   


 

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards