Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av maria tafvelin - 18 augusti 2014 13:30

Hej hopp :)


Efter jobbet åkte jag ner på stan för att hämta mina nya supersnygga skor hos skomakarn. Han skulle ju förlänga ena lixom bandet, då de var lite trånga mitt på. När jag kom in så sa han : Jag har kämpat med att få loss bandet, men har bara fått loss halva. Han var alltså inte klar med skorna. Han kämpar förtvivlat med att slita sönder dem. 


- Såna här brukar ju lossna vanligtvis, sa han, men nu var det svårt att slita loss ens med våld.


Börjar känna mig smått nervös ..... kommer han överhuvudtaget att kunna fixa dem? 

Kommer han att lyckas slita sönder, men inte få ihop det sen?

Hur ska det sluta?


Jag skulle kila in där i morgon och se om han kommit nån vart. Det hoppas jag verkligen, för jag vill ha dem i morgon kväll på Hannahs kalas :)  Hon fyller ju år i morgon, lillan :) 23 år. 


Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och klappa hundarna. Vi har varit ute på en runda och det regnar. Mysigt att krypa under filten och titta på tv då :)


Trött som skrutt är jag åxå. Kanske jag till och med somnar en stund :)


Tjing så länge!

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards