Alla inlägg den 7 juni 2015

Av maria tafvelin - 7 juni 2015 09:57

Söndag morgon, regnet öser ner :)   Igår hade vi tur med vädret på avslutningen av agilitykursen. Jo, det småregnade till och från, men det funkade riktigt bra ändå :)  Som vanligt känns det lite vemodigt att avsluta en kurs. På nåt sätt så avslutar man ju kursen precis när det är som roligast, alla ekipage klarar alla hinder. Att läsa deltagarnas utvärdering av kursen, värmer så mycket att det gör inget att det regnar ens  :)


Idag ska jag iväg till Bureå för en dw-promenad, och ett spår till Cornelis tänkte jag. Han är den ende av hundarna som inte öppet och förtvivlat ogillar regnet ... fniss.   Igår när jag kom hem från agilityn, lastade jag hundarna och åkte till skogen.

   

Paddy var glad att komma hem och få en filt runt sig

 


Nä, kaffet är uppdrucket. Dags hänga bort morgonrocken, ta på regnkläder och gummistövlar, och ge sig ut. Ha en bra söndag. Fyll den med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards