Alla inlägg den 20 maj 2015

Av maria tafvelin - 20 maj 2015 08:47

Regn, ynka 6 grader, så ser läget ut nu när jag står i mitt supersöta kontor och dricker kaffe. Det blir regnkläder på för samtliga, och mina fina gummistövlar naturligtvis :)  


Kring 10.30 ska jag åka in till stan och möta upp Julia. Det är en tjej från Burträsk som åxå har en staffe. Han är något mindre än Cornelis, så hon ska prova hans gamla (eller, nya, fast bara använd några gånger)    Efter den provningen ska jag köpa lunch till mig och Hannah, och åka upp till henne och luncha :)  Sen hem, pinka hundar, åka på jobbet. 


Hörrni, i förrgår var det 2 år sedan jag flyttade in i den här supersöta lägenheten :)   Jädrar så tur jag hade som fick tag på den!   


Hoppsan Hejsan, jag måste visst snabba på om jag ska vara på stan kring 10.30 ser jag. Efter jobbet i afton kommer Pernilla och Mattias hit, de ska klippas. Hoppas att det slutat regna innan ikväll, så att man kan ta en längre promenad utan att Molly går med handbromsen i hela vägen. Hon och regn ni vet.  :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards