Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av maria tafvelin - 3 oktober 2018 08:37

Onsdag morgon. 1 plusgrad. Nu har den kommit. Första snön alltså. Vitt på backen. 


Nu blir det att kontakta veterinären för Paddys skull. Han har haft ont i tassen ett tag, men nu är det inte bara det. Han har den senaste veckan spytt rätt mycket, samt att jag märkte igår att han har ont i ryggen. Jag misstänkte det, så därför tryckte jag längs hela ryggen, och han till och med visade tänderna. DET har aldrig hänt tidigare på de dryga 8 år jag haft honom.  


Jag visade aldrig bilderna igår, som jag själv fotade i lägenheten, precis innan fotografen kom

           

Fint va!


Nä, nu är det dags att dra på här. Ha en fin onsdag. Gör nåt värt av dagen!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards