Alla inlägg den 29 oktober 2018

Av maria tafvelin - 29 oktober 2018 07:28

Måndag morgon. 8 minusgrader och klar himmel. Det blir att gå förbi på parkeringen och sätta i motorvärmarsladden i stolpen, när vi ska gå morgonrundan. 


Idag är det 8 år sedan Molly kom till mig. I 8 år har hon stått för underhållning med sitt pigga och roliga sätt att vara. Hon har stått för humor, men även tillfällen av djup oro, då hon ätit i sig saker och måst opereras, eller varit sjuk på andra sätt. Molly, mitt glada lilla rivjärn!



     

                        

Så, vi ska fira Mollys 8 år hos mig idag. I morgon är det tisdag och det är 5 veckor sedan Kelly lämnade oss ...  men det är i morgon. Idag är det Mollys dag. HOn skulle väl helst fira genom att få vara inne nu när det blivit lite kallare ... fniss.  Men ... morgonrunda står på schemat :) Jag har precis svalt kaffet och dagen har börjat. Ha en fin måndag, fyll den med värda grejer!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards