Alla inlägg den 25 oktober 2018

Av maria tafvelin - 25 oktober 2018 08:56

Torsdag morgon. 1 minusgrad och snöfall. Jag har ju naturligtvis hunnit packa och flytta både vantar, vinterjacka och mössor. De enda vantarna jag har är torgvantarna, och de glömde jag på jobbet igår .... vinterskorna ligger åxå i Boviken i en kartong .... fniss. 


I morse när jag vaknade, hade jag sjukt ont i käkarna och tänderna. Jag drömde inatt att jag plockade ut varenda tand, många var svarta. Det var fredag afton och tandläkaren hade stängt för dagen. Förmodligen har jag bitit ihop ordentligt inatt. 


Igår efter jobbet skyndade jag hem, gick ut med hundarna, värmde lite mat, sen bar det iväg på valpkursen. Superkul som vanligt, och det ska jag säga er, JÄDRAR så halkigt det var när jag skulle köra hem därifrån. Underkylt regn, absolut svinhalt! 


Jag måste skynda på lite här. Kaffet är uppdrucket och klockan har hunnit ticka iväg en bit. Ha en Fin, Värd Torsdag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards