Alla inlägg den 12 april 2020

Av maria tafvelin - 12 april 2020 08:19

Söndag morgon. Temeperaturen på nolllan och det snöar. Verkar ha snöat hela natten. Jag som var så glad igår över att det redan var barmark, kände när jag öppnade ögonen och tittade ut : Jahapp. Ett varv till


  När jag vaknade såg det ut såhär

 

Jo, det ÄR ju April , och då får man  räkna med att det kommer en del snö. Ska visst snöa i morgon åxå. Jamen, då vet man ... fniss. Det var i alla fall underbart att vara ute med hundarna i gympaskor. Får ställa bort dem ett tag till bara :)


Jag hade en superbra dag 

 

Till middag blev det tacos

 

sedan blev det en hel del tid i telefon faktiskt, och lite tv i vanlig ordning. 


Idag har jag bara en punkt inplanerad, och det är att åka ner på 4h och möta upp hon som ska ta sig an jättekaninen. I övrigt tar jag dan som den kommer.  Fortsätter det såhär så lär det ju bli att skotta lite i alla fall ... fniss. 


Nä ... om jag skulle, åtminstone kliva ur stolen och söka mig mot köket. Har ingen brådska att sparka av tofflorna och hänga upp morgonrocken. Tar nog kopp nr 2 vid köksbordet tror jag. Ha en fin söndag, gör nåt värt av dagen.


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards