Alla inlägg den 5 december 2015

Av maria tafvelin - 5 december 2015 22:13

Vilken dag! Vilken underbart rolig dag! Vilken underbart rolig, energigivande dag!  


Idag öppnade fridas café, lunch & deli. Öppningserbjudandet var fikabuffé. Eller, ÄR , för det är samma erbjudande i morgon. Foton kommer i morgon. 


Alltså, vi hade skämtat och lixom sjungit - det kommer vara kö från gatan in till köket. Men ALDRIG hade vi kunnat TRO att det skulle VARA så. I princip från kl 11 till kl 15, var det kö från gatan, ända in i köket. Helt galet!! Så fantastiskt positivt galet!! 


Jag är så trött. Glad och Trött. Hundarna har inte fått något alls idag, förutom morgonrundan och två korta pink. Så blir det ibland. Tur det inte är ofta. Det blir nog samma sak i morgon. På måndag är jag ledig. Det blir bra. 


Måste lägga mig nu. Stort Tack för Idag  :)

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards