Alla inlägg den 14 december 2015

Av maria tafvelin - 14 december 2015 22:22

Idag har jag faktiskt haft tur. Ja alltså, inte i det ögonblicket då vindrutetorkaren helt plötsligt lossnade ...

 

Men i övrigt :)   Fick mail av min läkare:

- Gjort/Hans


Det korta mailet sa mig att han fixat recept på min medicin, så jag kunde åka ner på stan och hämta ut det :)  Jag åt lunch tillsammans med Hannah och Robban åxå, vi lagade kebabgryta. Sprang in på Björkis och pratade med Johanna ett tag, samt köpte lite fleecesockar till hundarna. Körde iväg på Ryds och hämtade min solar plexius-skiva som de glömt lägga in i min bil . Så ... nu känns det mesta vara under kontroll. 


Det är idag 5 veckor sedan Cornelis blev förlamad. Det blir bättre och bättre. I afton var det gåträning med betoning på att lyfta högerbenet


  Visst önskar jag att det gick ännu snabbare ... men .... det går inte att skynda fram. 


Idag är det en vecka sedan Paddy fick sy, och fick 3 tänder utslagna. Han är vid väldigt gott mod :)  Kelly och Molly mår prima :)  Det mesta känns alltså väldigt positivt just nu :)


I morgon är det jobb igen på Fridas, och jag ska skynda mig isäng. Hoppas du haft en bra dag du åxå :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards