Alla inlägg den 13 december 2015

Av maria tafvelin - 13 december 2015 23:15

Kom precis in från kvällspinket med hundarna. Otroligt trött, men det är inte så konstigt, klockan är ju hur mycket som helst :)


Idag har det varit sagolikt vackert väder. 14 minusgrader och sol. Efter morgonrundan tog jag Kelly med på en solorunda

             

Sedan blev det lite städning. Kvällen har varit lugn

 

Och som sagt, nu gör jag dagsavslut. Ska bli oerhört skönt att krypa isäng. I morgon måndag, är jag ledig. Då ska jag åka iväg på Ryds bilglas och hämta solskyddsskivan de glömde lägga tillbaka i min bil, när jag var och bytte bakruta. Då hoppas jag åxå att läkaren skrivit ut mer medicin åt mig. Jag brukar ju maila honom när jag behöver mer utskrivet, och han brukar svara med ett kort: 

- Fixar det/ Hans.


Nu har jag skrivit två mail, men inte fått något svar ... så jag hoppas verkligen att han fixat det, men glömt att svara.  Eftersom det är ett licenspreparat, så kan inte vilken läkare som helst skriva ut det heller ... nåja. Jag lär ju bli varse i morgon. 


Hoppas du haft en riktigt bra söndag, och att du lyckats fylla den med värda grejer. 


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards