Alla inlägg den 16 december 2015

Av maria tafvelin - 16 december 2015 12:09

Idag har det blivit lite förändringar i arbetsschemat. Hannah och Frida jobbar på Fridas, och jag ska på Wallins och jobba kl 14. Det innebar att jag fick sovmorgon, vilket jag utnyttjade ordentligt :)  När jag klivit upp (haft ut C på pink) och druckit kaffe, gick jag en 45 minuters runda med Paddy, Kelly och Molly. Hem med dem, sedan ut med Cornelis på en solorunda. Vi gick bort till kanotudden, och var ute en halvtimme. Han fick nosa, gräva lite, nosa lite till, samt bära min vante. Nu ligger han och sover gott i bädden vid mina fötter. Han har fortfarande inte full koll på högerbenet, men han är glad och jag ser inga som helst tecken på att han skulle ha ont. 

     


  Nu ska jag fippla lite, sen ner och boka tvättstugan. Ha en riktigt bra fortsättning på den här dagen!  :)


Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards