Alla inlägg den 5 november 2018

Av maria tafvelin - 5 november 2018 09:31

Måndag morgon. 3 grader och soligt. Klokan har passerat 9.30 ochjag har precis kommit mig upp i sittande ställning. Fy fan för Meniére säger jag bara.  Gissar att han kom förbi kring 3-4 i morse, bjöd på en karusell som höll i sig till kring kl 8, då kunde jag fokusera blicken och se klockan på telefonen. Har som sagt precis kommit mig upp i sittande ställning. Skippar kaffet, ska sitta här en stund till och vila, innan det är dags att gå ut med hundarna. Sen måste jag vila några timmar innan jag åker på jobbet. 


Igår på kvällsrundan fick jag verkligen skämmas över att jag till och med packat och flyttat reflexväxtarna. Både min och hundarnas.  Herregud, det kan verkligen inte vara mycket kvar att packa och flytta, det mesta är ju redan där, oavsett om jag behövde det kvar här eller inte. Men ... det blir ju en "lätt" och smidig flytt när allt resterande ska iväg. 


Nä ... nu ska jag samla kraft och hänga bort morgonrocken.  Det känns inte kul att säga, men det mest värda med vissa dagar är att de tar slut.  Jag har haft flera sådana dagar den senaste tiden. Tur att det fortfarande kommer nya dagar efteråt. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards