Alla inlägg den 16 november 2018

Av maria tafvelin - 16 november 2018 08:43

Fredag morgon. 4 grader och halvklart. Hundarna sover i sängen än och jag sitter i soffan och dricker kaffe. Efter morgonrundan ska jag packa. Mitt på dagen ska jag och Pernilla iväg och kolla på lampor som jag ska ha i mitt nya hem, och i eftermiddag kommer Hannah när hon slutat jobba, då ska vi köra iväg lite grejer. 


Nu är vi där - Flytten! Så himla spännande! Det är knappt så att man fattat det än.  Jag har gjort adressändring, fixat eftersändning av posten, sagt upp bredbandet ....  Jag tror att det mesta är under kontroll :)


Vita hyllan i köket har jag sålt, den hämtades igår. Svarta trapphyllan har jag åxå sålt, den hämtas idag. Pernilla sa igår: men du säljer ju allt, du kommer ju inte att ha NÅT kvar ... fniss. Jo, jag säljer allt om inte lixom passar min nya "mormors-stil" ... fniss.   Skämt åsido, jag vill gärna köpa in saker som passar ihop med den stil jag nu bytt till. Ni vet, från vittk, litet och modernt till ek och lite mer .... ska vi säga ... rustik känsla. Kommer att bli superfint :)


Nä .... nu är det nog dags att sparka av tofflorna, hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. En stor och händelserik dag har precis börjat. Ha en superFin fredag, kom ihåg att göra nåt riktigt värt av dagen.


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards