Alla inlägg den 24 augusti 2022

Av maria tafvelin - 24 augusti 2022 07:05

Onsdag morgon. 10 grader och helt grått. Regn förväntas kring kl 9. Sol upp 04.53 och ner 20.23


Å helvete, nu har hostan börjat. En sån där hosta som river sönder hela bröstkorgen. Så jädra ont i halsen. Ska göra som igår - ligga hela dagen, dricka te med honung, kolla på tv ... 


Finns inte så mycket att berätta om gårdagen - jag låg i soffan under täcket, tog några korta promenader med hundarna - that´s it.  Sov till och från... tja ... det var ungefär vad gårdagen gick ut på.  Tänkte vara tillbaka på jobbet i morgon, så jag ska verkligen göra mitt bästa för att, kanske inte vara i toppform, men i alla fall arbetsför. 


Nä ... mer än så rörs det inte i skallen. Ska släpa mig upp på övervåningen och ta en dusch innan jag väcker hundarna. Ha en fin dag - gör nåt värt av den!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards