Alla inlägg den 2 december 2016

Av maria tafvelin - 2 december 2016 04:19

Fredag morgon. Klockan är strax efter 4. Det är En minusgrad ute. Jag börjar jobba kl 6 idag. Egentligen är jag ju ledig på fredagar, men eftersom jag var hemma i måndags, så tog jag på mig att jobba idag, då kollegan Frida blev sjuk. Hade ställt alarmet på 4.30, vaknade 3.30, låg kvar till 4, sen klev jag upp. Skulle jag ha hunnit somna om så garanterar jag att jag skulle varit betydligt tröttare när alarmet drog igång :)

Idag slutar jag ju redan kl 12, sedan kanske jag luftar sparken :)  Hoppas att det är lämnat en remsa på gångvägen som INTE är grusad. Kanske till och med kränger på Paddy dragselen ... fniss ...  nä jag vet ... han vägrar ju dra. 


Även om jag känner mig pigg så verkar det stå still i skallen ... det lixom händer ingenting, hur mycket jag än tänker. Lika bra hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Vi hinner en rejäl promenad innan jag ska iväg :)


Ha en fin Fredag, Fylld med värda grejer 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards