Alla inlägg den 18 december 2016

Av maria tafvelin - 18 december 2016 09:23

Söndag morgon. Dricker mitt kaffe i lugn och ro. Efter tredje koppen blir det morgonrunda, sen frukost och iväg på jobbet. 


Hannah och Robban befinner sig nu i Los Angeles och kommer hem den 6:e januari. Vilken upplevelse! De är ju hemma hos Robbans syster och hennes familj, så de har ju guider under hela vistelsen :)   Blir kul att få se foton sen. 


Pernilla och Mattias har köpt hus i Boviken, så de flyttar i början på nästa år. Spännande det åxå :)  Huset är supergulligt :)


Igår var jag mestadels utomhus. Det var promenader och hundträning för hela slanten. Till middag blev det både förrätt och varmrätt. Förrätten bestod av avockado och en räkröra jag gjorde, och till varmrätt rådjursfilé med rösti och kantarellsås. Sjukt gott! 


Nä, jag känner att jag måste dra på lite här. Ha en Skön söndag. Du som kan - fyll dagen med värda grejer. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards