Alla inlägg den 27 december 2016

Av maria tafvelin - 27 december 2016 06:28

Tisdag morgon och arbetsveckan ska börja. Egentligen skulle jag jobbat redan igår, men Frida tog måndagen åt mig, och jag ska ta fredagen åt henne. Det ska jag säga er, att det var oerhört skönt att få vara ledig igår. Den här julen blev något mer påfrestande än jag planerat, och igår vilade jag bara faktiskt. Efter morgonrundan tog jag Eddie på en solopromenad en dryg timme, sedan låg jag under täcket i soffan och frös resten av dagen.  Lite snorig är jag, men jag hoppas att jag håller mig på benen hela veckan. 


Klockan går snabbt och jag måste nog bälga i mig kaffet lite pronto, hänga bort morgonrocken och väcka hundarna.  Ha en Fin Tisdag, och fyll den med värda grejer!


Gomorron



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards