Alla inlägg den 30 december 2016

Av maria tafvelin - 30 december 2016 04:43

Arla morgon. klockan är 4.45 och det är exakt 4 timmar till soluppgång :)   Jag börjar jobba "lite" tidigare idag, därav att jag är uppe före tuppen. 


Hörrni, det är så mycket som händer just nu och jag känner mig som en miss secret agent, för jag kan inte berätta något om det. Det är topphemligt. Top Secret helt enkelt. Det enda jag kan avslöja är att det är Stort. Megastort. 


Igår hann jag, förutom morgonpromenaden, ta en klövjerunda med Eddie innan det var dags att åka på jobbet. När jag kom hem blev det en kort runda med hela högen, sen följde en lugn kväll. Lite gruppträning blev det förstås 

 

Idag blir det ingen lång morgonrunda, men jag slutar ju redan kl 12, så jag hinner ju göra nåt vettigt efter jobbet istället :)  Länge sedan Molly fick köra nosework nu ... dags att damma av grejerna och köra ett pass. 


Nä, jag ska slurpa i mig kaffet, hänga bort morgonrocken och försiktigt väcka hundarna. Ha en Fräsig Fredag. Fyll den med bra, värda grejer! 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards