Alla inlägg den 6 december 2016

Av maria tafvelin - 6 december 2016 05:18

Åhlens plockade bort bilden på den söta lucian efter föräldrarnas begäran. Hatet blev för stort. Men det är ju förjävligt! VEM, VILKA är så hatiska att de inte ens kan se en bild på ett mörkt litet barn iförd luciakrona? VARIFRÅN kommer detta hat? HUR kan man sitta och skriva så fruktansvärda kommentarer om det lilla barnet, att fotot var tvunget tas bort.  Att det är vuxna människor som sitter och vräker ur sig skit, det har jag förstått ... och det gör mig rädd. 


Sörplar på första koppen . 15 minusgrader. Känns skönt att jag satte i motorvärmarsladden redan igårkväll. Efter jobbet igår följde jag Pernilla på lite ärenden innan jag åkte hem. Gick en sväng med Eddie först, lämnade honom hemma med en kong fylld med leverpastej medans jag gick ut med de andra. Till middag blev det pölsa å potatis och sen var det lite hundträning :)

           

Jag jobbar 7-13 idag, så jag ska strax hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Blir nog en kort sväng, då handbromsarna lär slå till redan vid ytterdörren. 


Ha en fin Dag! Fyll den med nåt värt


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards