Alla inlägg den 5 november 2016

Av maria tafvelin - 5 november 2016 16:04

Å dra på trissor vad det har snöat ... hahahaha, tyckte det var mycket redan igår, men det tyckte tydligen inte den som sköter snöfallet ... för det vräktes på inatt, och hela dagen hittills idag. Jag skulle ju iväg in till stan för att titta på en ny potentiell plåtkompis, och det var nästan så att jag hade tänkt ångra mig, ringa och be att få komma en annan dag, för det var ett ganska tufft jobb att bara komma ut från parkeringen. En tuff körning  in till stan åxå, och det verkade alla andra åxå tycka, för hastigheten låg kring 60 för samtliga. 


Jomen, det blir en ny plåtkompis :)   Hämtar den någon dag nästa vecka  :)

 

Bilden är den bild säljaren lagt upp på Blocket. 


Så ... det känns spännande :)   Mattias och Pernilla följde med, och det kändes bra. Mattias vet ju vad man ska kolla, fråga, undersöka när man provkör osv. Han tror att jag gjort ett fynd, dessutom gjorde han ett skitbra pris på den :)


Strax dags att åka in till stan för att äta middag med Pernilla, Mattias, Hannah, Robban, brorsan Nisse, hans fru Susanne, deras dotter Tina, hennes JOnte, och deras barn Manfred och Helmer. Det ska bli kul :)


Kanske dags att dyka in i garderoben en sväng förresten .... 


Ha en bra lördagkväll :)


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards