Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av maria tafvelin - 3 oktober 2016 08:13

Idag är det måndag och jag är ledig. Jag ska iväg in till stan, för det hände  nämligen något i lördags som jag inte berättade .... jag tappade ner min telefon i golvet på jobbet, och naturligtvis sprack skärmen. Jag har tappat telefonen minst 100 gånger och det har gått bra .... men ... inte denna gång. Det ser ut som ett spindelnät över hela skärmen, och det går knappt röra, för då skär man sig på fingertoppen. Nåja, tur att Norrmobil både är snabb och bra att ha göra med. Jag mailade dit redan när jag kom hem från jobbet i lördags, fick svar direkt att jag kan lämna in den idag före kl 12, så fixar han den direkt. Eller, ja, jag måste ju vänta ett tag givetvis, så jag tänkte ta  med Eddie och ha lite miljöträning med honom. 


Måste förbi på Wallins en sväng åxå, samt ringa in en beställning för Fridas .... sen ska jag provbaka några grejer som vi ska ha på Fridas på lördag. Efter allt det här ska jag städa åxå. Sen tror jag att dagen är slut :)


I morgon ska jag till veterinären med Kelly, hon har en trasig tand. Jag gruvar mig lite faktiskt. Förra gången hon hade en trasig tand så höll hon ju aldrig på att vakna. Hon blev sövd kring 11 och veterinären sa att hon skulle vakna inom några timmar. Kl 18 visade hon första tecknet på att vakna. Det var en jobbig dag, och det är ju två år sen .... tror jag . Nu är hon ju 10 år .... så jag är lite nervös. 


Nä, bäst att sätta igång dagen, mycket som ska hinnas med :)


Ha en Mysig Måndag. Fyll dagen med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards