Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av maria tafvelin - 8 oktober 2016 06:03

Med ett språng skuttade jag upp ur sängen och nynnade på morgonsången medans jag laddade perkon .... fniss. Nja, riktigt så kanske det inte var. Jag snoozade faktiskt två gånger .... jag som aldrig brukar snooza. Jag var faktiskt, ärligt talat, så jädra trött när alarmet drog igång kl 5. Nu är klockan 6 och det enda jag åstadkommit hittills är att koka och hällt upp första koppen. Ja, en snabb pink före det hann jag med åxå. Hundarna snusar och sover, och jag hade nog gärna krypit under täcket igen faktiskt. MEN, idag är ju en stor dag på jobbet :)  Vi ska ha Brunchbuffé :)  


Det är första gången vi provar ha brunch, så vi får se hur det går ... fniss.  I teorin funkar allt ... det är bara den här sista lilla detaljen - Praktiken, som ska klaffa åxå... men ... vad ska kunna gå fel egentligen? ...   


Häromdagen dog den trådlösa routern helt. Det gick inte ens banka liv i den längre, så igår efter jobbet, stack jag iväg på elgiganten och köpte en ny, så nu har jag helt fräscha grejer :)


oj, jag glömde skriva klart inlägget ... .nu har jag varit ute på  morgonrundan, klockan är strax efter 7 och det är dags att börja rotera :)   Ha en superhärlig lördag. Kom ihåg att fylla dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards