Alla inlägg den 3 juli 2022

Av maria tafvelin - 3 juli 2022 08:29

Söndag morgon. 21 grader och klarblå himmel. Det ska vara full sol fram tills kl 18. Sol upp 02.02 och ner 23.18


Det verkar vara svårt att spå vädret just nu. Flera dagar har det aviserats om regn, men det har inte kommit en droppe. Igår spåddes åska... men det blev ingen. Då ändrades det till att det skulle komma regn kl 21 .... kom inte en droppe då heller. Nu spås det ska regna 5 mm på tisdag. Vi får se hur det blir med det. 


Jag var trött igår, hela dagen. Vilade mycket. Vattnade i trädgården, gick korta promenader... tja, det var väl det. Idag får vi se om det blir att klippa gräsmatta, men väntar väl till efter 18 kanske, då det inte är full sol, fast det verkar fläkta friskt, så det kanske inte är olidligt ändå :)


Igår fick jag ytterligare ett mail från företaget dit jag försöker returnera kläder. 

 

Jag behövde bara överlägga med mig själv i 1 sekund så var omprövningen klar.  Jag skickade ett svar, där jag helt enkelt skrev att det var uteslutet. Full återbetalning och ifall de vill ha tillbaka kläderna behöver jag få en adress dit det ska skickas.  Vi får se .... borde väl inte vara så himla många mail bort kan man tycka. De tycker nog att jag är en envis jävla kärring .... och det är helt ok :)


Nä... jag måste nog glida ur tofflorna, hänga upp morgonrocken, väcka hundarna och komma igång. Känns annars lockande att krypa isäng igen, och det är ytterst sällan jag känner så. Ha en fin Söndag - fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards