Alla inlägg den 15 juli 2022

Av maria tafvelin - 15 juli 2022 08:11

Fredag morgon. 16 grader och molnigt. Regn förväntas kring kl 10. Sol upp 02.39 och ner 22.44


Igår, när regnet gett sig, där kring kl 10, blev det en promenad med hundarna, sedan åkte jag iväg in mot stan. Svängde förbi Hannah och Robban och surrade en stund, sedan iväg på Svensk Cater för att hämta ett papper, förbi cheferna Anneli och Sara för att fylla i papperet, och sedan bar det av hemåt igen. 


I morgon lördag kommer Hannah och Robbans hundar Lilly och Greta hit. Jag ska vara hundvakt, då ungdomarna drar iväg med husvagnarna. Alice och Theo har aldrig träffat Greta... men de lär snabbt bli varse att hon har många växlar i sin lilla kropp, och hon drar gärna i överväxeln så ofta det är möjligt :) Robban kommer med dem på förmiddagen så vi hinner ta en promenad med alla hundarna innan han lämnar dem. 


Idag då?

Det blir nog lite och ingenting tror jag. Åtminstone inte på förmiddagen... känner mig väldigt trött. Ska börja med en dusch få se om man piggnar till, sedan blir det prommis med hundarna. 


Oj, här blev jag sittande för att läsa norran och aftonbladet,så minutrarna tickade iväg. Hög tid komma i duschen. Ha en fin fredag och i vanlig ordning - fyll dagen med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards