Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av maria tafvelin - 1 oktober 2014 05:56

Onsdag morgon. Klockan är 6 och jag är inne på min andra kopp. Strax dags att väcka hundarna och gå ut.  Igår efter jobbet, lastade jag hundarna och drog till skogs. Vi åkte till en ny skogs :)   Körde en bit efter en väg .... såg en skogsväg, stannade bilen och där tog vi en 45 minuters promenad. Superhärligt :)  


Igårkväll började en ny serie- Jagad av hundar. Det var det Sämsta program jag sett, och jag ifrågasätter syftet med att använda hundarna. Jo, för att deltagarna ska känna sig skrämda och jagade, så långt förstår jag, men .... varför? Då kanske någon ställer sig frågan - Varför såg du skiten då? Varför inte bara byta kanal?

- jo det är så att jag mailade tv3 direkt jag hörde om programmet. Fick då ett svar där det stod att jag inte skulle yttra mig förrän jag sett programmet och visste vad det handlade om. Nu har jag sett programmet och kommer att maila igen. Om jag kommer att se det igen? - Nej, definitivt inte. 


I kväll är det agilitykurs, näst sista gången för onsdagsgruppen. Idag är första dagen i Oktober förresten. Snart är det vinter. Vi har haft en superfin höst, hoppas att vintern åxå blir fin :)


Nä, nu ska jag ta ut hundarna och dra igång dagen. Ha en bra dag!

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards