Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av maria tafvelin - 19 oktober 2014 20:55

I morse fick jag användning för mina nya regnkläder, och mina nya fina gummistövlar :)

 


Molly fick ha fleecevästen under sitt regntäcke, men gjorde ändå pallnit när hon kom utanför entrédörren där nere. Hon följde lite motvilligt med på en 30 minuters runda, och jag ska säga att hon inte var så villig att hänga med ut på senare promenader heller. 


Idag har vi alltså inte varit så mycket utomhus, jag har jobbat och skiftat däck på min plåtkompis. Mattias var i garaget på jobbet och städade när jag slutat, så jag frågade honom ifall mina vinterdäck skulle duga en säsong till. Han lät inte tvärsäker, men eftersom det hade snöat en del när jag närmade mig stan, så bestämde jag mig för att lägga på dem idag ändå. Mattias hjälpte mig, så det gick snabbt och smidigt


Kom hem, tvingade ut hundarna en sväng, slappa i soffan, ätit uppvärmd mat från igår. Mer spännande än så har det inte blivit :)  Trött är jag, så jag ska snart tvinga ut hundarna igen, sen går vi isäng här. 


Hoppas du haft en bra dag!

Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards