Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av maria tafvelin - 16 oktober 2014 21:31

Efter en bra dag på jobbet, åkte jag hem, bytte om, lastade hundarna i bilen och drog till skogs. Idag hittade jag ytterligare en variant i en skog jag varit många gånger. Kul  när man hittar nya stigar :)


Det blev godissök i lite tuffare terräng bland annat

         


Paddy tyckte att diket var intressant 


Efter en timme i skogen åkte vi hem, nöjda och glada hela bunten :) 


I afton kom artikeln in i Norran, som skrevs om Tomtepoolen jag startat på Facebook :)



http://norran.se/nyheter/kommun/tomtepool-gick-hem-pa-facebook-284437


Nu håller det på att dra ihop sig till kvällspromenad här. I morgon är det fredag och jag är ledig :)  Ska träffa två hundägare med tillhörande hundar, sen blir det nog skogen en sväng :)  Hoppas att du haft en lika bra dag som Jag haft :)


Gokväll



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards