Alla inlägg den 24 november 2019

Av maria tafvelin - 24 november 2019 07:47

Söndag morgon. 2 plusgrader och molnigt. Idag är ingen vanlig dag, idag är det Ottos första födelsedag!!! :) :) :)  Kl 14 ska jag ta paketen med mig och knata över :)


Efter morgonrundan var jag in till Hannah en sväng och hjälpte henne med en grej, sedan åkte jag ner på stan och fixade lite inför dagens stora händelse. Hem, körde ett par tvättar, slog in paket

 

Ut med hundarna en runda, sen blev det middag. Kyckling, ris och en kall currysås. Mums!

 

Sedan blev det tv-soffa och "Så mycket bättre", vilket jag tycker är såå mycket bättre än tidigare :)


Jag tror att Alice är lite dålig i magen .... hon ville ut direkt jag klev upp, och det har aldrig hänt tidigare. Gick ut med henne, men hon gjorde inget. Nu vill hon ut igen, och jag hör hur hennes mage lever om. Bäst jag sparkar av mig tofflorna, hänger upp  morgonrocken, klär på mig och går ut en runda. Sedan ska jag göra deg, för jag ska baka mjukkaka som Pernilla vill bjuda på till kalaset :)   Ha en Skön söndag, fyll dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards