Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av maria tafvelin - 12 oktober 2015 06:45

Ja  ... eller .... bilder från bröllopsmässan i alla fall :)  Pernilla var där och bjöd på smakprover, och visade bröllopstårtor. Hannah var där och hjälpte henne 

           

Det fanns rätt mycket att titta på därinne på mässan. Det var fina, blankpolerade bilar, kläder, bord och stolar osv osv osv. Fotade inget annat dock, jag var mest intresserad av Pernillas bord :)   Jag kvistade förbi på mässan innan jag åkte på jobbet. 


EFTER jobbet, kvistade jag förbi på Jula och bytte motorvärmarsladd. Jag hade ju köpt fel sort, naturligtvis .. fniss .. men nu är det rätt, så nu passar det :)


Oj va snabbt klockan går upptäcker jag just nu. Dags att dra på lite. Ha en härlig Måndag! Det blir härligt, soligt höstväder även idag. 


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards