Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av maria tafvelin - 13 oktober 2015 21:46

Igår åkte jag in till veterinären för att visa upp Mollys öga, som såg sämre ut igen. Gertrud var inte nöjd. Det är riktigt infekterat, trots kortison och antibiotika, och hon klippte loss några stygn i ögat som lossnat. Vi ska tillbaka på torsdag morgon. 

 


Just nu rörs det inte så mycket i min skalle. Sov inte mycket inatt. Molly styrde runt och hade svårt att komma till ro, vilket innebar att jag inte kom till ro jag heller. 


Nu är det strax sängdags. Ska bara kliva genom duschen en sväng. 

I morgon är det onsdag, och kursen i Nose work startar. det ska bli så himla kul. Nu i afton startade distansutbildningen i Hundens Beteende. Det känns åxå jätteroligt. Lite för trött för att riktigt gå igenom allt bara ...   Trött ... men Glad :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards