Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av maria tafvelin - 16 oktober 2015 22:56

Fredagen är slut och jag ska strax hoppa isäng. Dagen idag har inneburit hundpromenader och lite arbete i Byske, på det café som "vi" (läs Pernilla och Mattias) ska öppna i Byske. Tro mig. Det blir så sjukt snyggt!!! 


Oj vad jag längtar tills Molly mår bra igen. Saknar min glada, steppiga lilla Molly. 


I morgon är det lördag, och jag har absolut inget inplanerat. Det känns SKÖNT! Jag ska ta dagen som den kommer, kliva upp när jag känner att det är dags .... dricka mitt kaffe .... och efter morgonpromenaden med hundarna, ska jag lägga upp planerna. Lutar åt soloträning .... får se om jag ställer upp agilitybanan åt Kelly och Paddy ....  Kanske åker till rinken med Cornelis, och bara sitter utanför .... som passivitetsträning. Han sammanknippar ställen med träning så OERHÖRT snabbt, och då slår stresshjärnan till. Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag på den grova planeringen av dagen. 


Pernilla sa till mig häromdagen: Mamma, du borde nog ha en karl, som kunde hjälpa dig!    

Vad det handlade om? 

- jo, det här med att jag inte får motorvärmarsladden att passa till bilen, även sen jag bytt till Rätt modell. 


Hahahahahahahahahahahahahahahaha


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards