Alla inlägg den 22 november 2015

Av maria tafvelin - 22 november 2015 22:05

Då var det slut på helgen, och en ny vecka ska ta vid. Efter morgonpromenaden åkte jag iväg till Bureå och tittade på doftprovet som jag egentligen skulle varit med på, med Cornelis. Det var jätteroligt att se, även om det ibland bubblade upp ett par tårar. Jag var inte där så länge, för sen bar det iväg till jobbet några timmar. Hem, ut med hundar i olika konstellationer, middag, sen tog jag kvällsrunda i olika konstellationer åxå, innan Hannah och Robban kom och hämtade lille Milo. 


Lite soffmys med hundarna, och nu är det dags att hoppa i duschen och sen krypa isäng. I morgon börjar jag jobba kl 8, så det är väl bäst man försöker somna i hyfsad tid .... om det nu inte redan är för sent ser jag ... fniss


Förresten, den här killen, misstänkte terroristen, som greps i Boliden efter ett megastort pådrag ... han visade sig tydligen inte alls vara terrorist. Fy fasen vilken hemsk känsla det måste ha varit, att bli gripen under sådana antaganden. Skönt att han inte var terrorist dock. 


Nä, bäst skrida till verket så att jag kommer isäng nån gång. Hoppas du haft en bra dag idag åxå :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards