Alla inlägg den 1 november 2015

Av maria tafvelin - 1 november 2015 09:43

Igår var en riktigt värd dag! Efter morgonrunda och frukost, körde jag Nosework med Cornelis. Det blev fordonssök, och lite sök härute på gården. Gick riktigt bra! Efter det tog jag Kelly och Paddy och åkte på RackArena. Där blev det till stor del agility, men jag provade även lite annat. Paddy sprang efter en tennisboll, och det är nog första gången det händer överhuvudtaget :) En knapp timme var vi där innan det styrdes hemåt igen. Då tog jag ut Molly och Cornelis på promenad innan det var dags att kamma till luggen och åka till stan för att äta middag med Hannah. Vi lagade renskavsgryta och potatismos, och det var supergott!


Kl 18 gick vi upp till isladan där det var hockey. Länge sedan jag var på match nu, och det var verkligen både spännande och skoj! Vi hade lånat Pernilla och Mattias biljetter, sittplats .... ytterst sällan jag befunnit mig på sittplats när jag varit på hockey :)   Superbra platser dock, och jo, det var skönt att sitta ner, även om vi stod upp ibland :)


Efter hockeyn åkte jag hem och gick ut med hundarna, sen blev det tv-soffan. En MYCKET värd dag!! :)


Idag är det 1:a november, och solen lyser. Vi tog sovmorgon, så hundarna sover än. Jag ska väcka dem alldeles strax för att ta morgonrundan, sedan ska jag iväg och jobba några timmar. 


Ha en riktigt bra Söndag. Glöm inte att Göra nåt värt idag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards