Alla inlägg den 28 november 2015

Av maria tafvelin - 28 november 2015 22:24

Lördag kväll. Trött. Efter dagens eskapader är jag . Trött. 


Jag är, vad jag själv tycker och tror, en väldigt positiv människa, och så sent som igårkväll, var jag oerhört positiv gällande Cornelis. Idag, när jag ännu en dag märker att ingen förbättring skett den senaste veckan ... så blir jag lite ... nedstämd. Det har nu gått 19 dagar och jag har långt ifrån gett upp. Långt ifrån gett upp. Men ... det tar väldigt mycket energi. Alltså .. tittar på C och tänker: snälla älskade C, kan du inte bara ... gå?


I morgon är det söndag och arbetsdag. Jag ska ta ut hundarna, ta en snabb dusch och sedan hoppa isäng. Jag är så oerhört glad och tacksam över att inte Meniére besöker mig nu. Han har ändå nån form av vett att förstå när man verkligen inte orkar. 


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards